Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΝΕ: Τομεακό Συμβούλιο Βορείου Έβρου

Δελτίο Τύπου

36ο Φεστιβάλ ΚΝΕ- ΟΔΗΓΗΤΗ στην Ορεστιάδα

Την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου και ώρα 7 μμ στην κεντρική πλατεία της Ορεστιάδας το Τομεακό Συμβούλιο Βορείου ΄Εβρου της ΚΝΕ, θα πραγματοποιήσει το 36ο Φεστιβάλ ΚΝΕ - Οδηγητή .
Με εκθέσεις μαρξιστικού βιβλίου, αφίσας, ζωγραφικής , με μουσική
και συναυλία αφιερωμένη στους μαθητές που δικάζονται 29 Οκτώβρη στο μονομελές δικαστήριο της Ορεστιάδας.

Θα χαιρετίσει ο υποψήφιος περιφερειάρχης Χρήστος Τρελής
Θα μιλήσει ο υποψήφιος Δήμαρχος Ορεστιάδας Σταμάτης Γκατζίδης

Για το Τομεακό Συμβούλιο
Βορείου Έβρου της ΚΝΕ

Λιάτος Αχιλλέας
Σχόλιο της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ
Για την παρουσία του Δημάρχου στους αγιασμούς των σχολείων

Με συνοδεία την κάμερα της Δημοτικής Τηλεόρασης ο Δήμαρχος Ορεστιάδας «έπαιξε τα ρέστα του» στους φετινούς αγιασμούς των σχολείων. Για άλλη μια φορά δεν είδε τα προβλήματα. Μοίρασε σε όλους ανέξοδες ευχές , ωραιοποίησε την γκρίζα πραγματικότητα της εκπαίδευσης και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το πλούσιο έργο της απερχόμενης δημοτικής αρχής.
Για άλλη μια φορά ο κ. Δήμαρχος δεν είδε ο ότι το ειδικό σχολείο εξακολουθεί να στεγάζεται σε χώρο της ντροπής.
Δεν είδε ότι στην Ορεστιάδα ακόμα δεν λειτουργεί Βρεφονηπιακός Σταθμός για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των νέων ζευγαριών.
Δεν είδε ότι απορρίφθηκαν οι αιτήσεις 30 νέων ζευγαριών, να εγγράψουν το παιδί τους στον Παιδικό της «Αναπτυξιακής», που είναι ο μόνος δωρεάν.
Δεν είδε ότι ο 1ος και ο 4ος παιδικός σταθμός θα φιλοξενήσουν για άλλη μια χρονιά τους μικρούς μαθητές σε ακατάλληλες ενοικιαζόμενες αίθουσες.
Δεν είδε ότι το 1ο και το 8ο Νηπιαγωγείο επίσης θα υποδεχτούν τα παιδιά σε ακατάλληλα κτίρια που βρίσκονται σε εισόδους πολυκατοικιών.
Δεν είδε ότι σε κανένα σχολικό κτίριο δεν έγινε αντισεισμικός και αντικεραυνικός έλεγχος . Δεν είδε ότι κεραίες κινητής τηλεφωνίας βρίσκονται δίπλα σε σχολεία.
Δεν είδε ότι τα οικονομικά των σχολείων είναι σε άσχημη κατάσταση.
Δεν είδε τις ελλείψεις σε προσωπικό και τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από την αλλαγή του καθεστώτος στην μεταφορά των μαθητών.
Και ο κατάλογος των προβλημάτων είναι πολύ μακρύς αν κοντά σ’ αυτά προσθέσουμε και τα προβλήματα της πρωτοβάθμιας, της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προβλήματα που δημιούργησε και συσσώρευσε η πολιτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ
Όμως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι δεν είπε ούτε μια λέξη συμπαράστασης προς τις μαθήτριες και τους μαθητές που στις 29 Οκτώβρη θα καθίσουν στο «σκαμνί» του κατηγορουμένου.
Είναι πρωτοφανές να δικάζονται δεκάδες ανήλικοι μαθητές της Ορεστιάδας και ο δήμαρχος, αλλά και άλλοι υποψήφιοι δήμαρχοι, να σφυρίζουν αδιάφοροι, για να μην πάρουν θέση.
Οι εκπαιδευτικοί όμως , οι γονείς και οι μαθητές πρέπει να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. 14/9/2010
Δήλωση
του Σταμάτη Γκατζίδη υποψήφιου Δημάρχου Δήμου Ορεστιάδας
με το ψηφοδέλτιο της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ

Για την μεταφορά των μαθητών του Τριγώνου

Είναι απόλυτα δικαιολογημένη η οργή τον γονέων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπ/γείου Δικαίων για την αλλαγή, προς το χειρότερο, του καθεστώτος που αφορά την μεταφορά των μαθητών .
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κυριολεκτικά με ανάλγητο τρόπο, προκειμένου να ικανοποιήσει τους στόχους του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ , δεν διστάζει να κάνει περικοπές σε κονδύλια , που βάζουν σε κίνδυνο ακόμα και την ασφάλεια των μικρών μαθητών.

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
• Καταγγέλλει την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, που με πρωτοφανή αναλγησία, υπηρετώντας πιστά τις «διαταγές» της Τρόικας, κάνει περικοπές σε κονδύλια, που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια μικρών μαθητών, που ζουν κυριολεκτικά στις εσχατιές της χώρας μας. Είναι απαράδεκτο παιδιά ηλικίας Νηπιαγωγείου και Δημοτικού, να περιμένουν τους χειμωνιάτικους μήνες 2 ώρες για να περάσει , χωρίς συνοδό, το λεωφορείο της γραμμής, για την επιστροφή στο σπίτι.
• Βρίσκεται στο πλευρό των γονέων, γιατί το αίτημα τους για ασφαλή έγκαιρη και δωρεάν μεταφορά των μικρών μαθητών από το σπίτι προς το σχολείο, με επιστροφή, είναι απόλυτα δικαιολογημένο. Και αυτό είναι υποχρέωση της εκάστοτε κυβέρνησης.

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
Καλεί τους γονείς να βγάλουν τα δικά τους πολιτικά συμπεράσματα και στις επερχόμενες Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές να τιμωρήσουν την κυρίαρχη πολιτική , που οδήγησε το Τρίγωνο κυριολεκτικά στον μαρασμό και την εγκατάλειψη, καταψηφίζοντας τα ψηφοδέλτια που θα συγκροτήσουν τα στελέχη των κομμάτων του δικομματισμού.
Να υπερψηφίσουν τα ψηφοδέλτια της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ για να εκλεγούν στα Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια ασυμβίβαστοι αγωνιστές που καθημερινά θα συγκρούονται με τις αντιλαϊκές πολιτικές της ΕΕ-ΠΑΣΟΚ-ΝΔ .
13/9/2010

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Ειδικό Σχολείο Ορεστιάδας
Είκοσι (20) χρόνια σε ακατάλληλα κτίρια

Για άλλη μια χρονιά το Ειδικό σχολείο Ορεστιάδας θα υποδεχτεί τους μαθητές του, με τα ιδιαίτερα προβλήματα, σε ακατάλληλο κτίριο. Είκοσι (20) χρόνια οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ κοροϊδεύουν μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικούς.

Μεγάλες όμως είναι οι ευθύνες και των τοπικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ που δραστηριοποιούνται στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο Δήμο Ορεστιάδας και στη Νομαρχία Έβρου. Αποπροσανατολίζουν και καλλιεργούν αυταπάτες ψάχνοντας 20 χρόνια «από χωρίον εις χωρίον» για να βρουν οικόπεδο. Στην ουσία αποδέχονται και στηρίζουν τις αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεών τους , ποτέ δεν διεκδίκησαν δυναμικά την ανέγερση ενός σύγχρονου Ειδικού Σχολείου στην Ορεστιάδα.

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ για το Δήμο Ορεστιάδας θεωρεί μονόδρομο την ανάπτυξη αγώνων από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για την εξασφάλιση πρώτα- πρώτα κατάλληλου οικοπέδου και στη συνέχεια την χρηματοδότηση, για να ξεκινήσει ΑΜΕΣΑ η ανέγερση του Ειδικού Σχολείου στην Ορεστιάδα

Καλεί τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς στις επερχόμενες εκλογές για τις Τοπικές και Περιφερειακές Διοικήσεις ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ αυτούς που για 20 χρόνια τους κοροϊδεύουν και με την ανάλγητη πολιτική τους έχουν καταδικάσει, παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες, να στεγάζονται σε ακατάλληλα κτίρια. Να καταψηφίσουν τους συνδυασμούς που θα συγκροτήσουν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ , είτε έχουν το χρίσμα είτε φορούν τη «λεοντή» του ανεξάρτητου
Να υπερψηφίσουν τα ψηφοδέλτια της ΛΑΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ για να εκλεγούν αγωνιστές που θα συγκρουστούν με τις αντιλαϊκές πολιτικές τους και θα βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή των αγώνων για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Για να αλλάξουν οι συσχετισμοί και να ανοίξει ο δρόμος της λαϊκής αντεπίθεσης.

13/9/2010

Περιοδεία στα σχολεία του Τριγώνου & Κέντρα Υγείας

Περιοδείες της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ
Στα Σχολεία του Τριγώνου
Και τα Κέντρα Υγείας Δικαίων και Ορεστιάδας

Αντιπροσωπεία της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο Σταμάτη Γκατζίδη, τη Δευτέρα 13 Σεπτέμβρη θα περιοδέψει στα σχολεία του Τριγώνου
Και στη συνέχεια στα Κέντρα Υγείας Δικαίων και Ορεστιάδας.
Θα ενημερώσει τους εργαζόμενους για τις θέσεις της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ στα ζητήματα Υγείας και θα συζητήσει μαζί τους για τα προβλήματα που απασχολούν τα δυο Κέντρα Υγείας.

12/9/ 2010

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΚΕ>>Αχτιδική Επιτροπή Βορείου Έβρου
Για τη σύνδεση Κυπρίνου – Ιβαϊλογκραντ
Με φιέστες καλλιεργούν αυταπάτες

Για άλλη μια φορά, με ευκαιρία τώρα των εγκαινίων της λειτουργίας του μεθοριακού σταθμού Κυπρίνου – Ιβαϊλογκραντ, ετοιμάζονται με μεγαλοστομίες, με υψηλές παρουσίες , με πολυμελείς αντιπροσωπείες και με πολλά «ταρατατζούμ» να πουλήσουν πάλι το γνωστό παραμύθι «περί ανάπτυξης» που έρχεται στην περιοχή μας.

Κανένας δεν είναι αντίθετος σε έργα και υποδομές που διευκολύνουν την επικοινωνία μιας χώρας με τους γείτονές της. Όμως πάει πολύ να καλλιεργούμε αυταπάτες, μπλέκοντας το ζήτημα της ανάπτυξης με τη λειτουργία ενός ακόμα μεθοριακού σταθμού. Άλλωστε όλοι γνωρίζουμε ότι η λειτουργία των πέντε (5) Τελωνειακών Σταθμών της περιοχής μας ( Κήπων , Ορμενίου, Καστανεών,) και των σιδηροδρομικών (Πυθίου και Ορμενίου ) δεν απέτρεψαν από την περιοχή μας τον μαρασμό , την ερήμωση την οικονομική και πληθυσμιακή συρρίκνωση

Κανένα εργαζόμενο δεν πρέπει να ξεγελάσουν. Τον ένοχο για τον μαρασμό της περιοχής μας, δεν πρέπει να τον αναζητήσουμε στην έλλειψη μεθοριακών σταθμών, αλλά στο δρόμο ανάπτυξης που ακολουθεί η χώρα μας, που ακολουθούν η ΕΕ το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ .

Αυτός ο δρόμος ανάπτυξης, για να εξασφαλίσει την κερδοφορία του κεφαλαίου, των μονοπωλίων , φέρνει στους εργαζόμενους, τη λιτότητα, τη φτώχεια , την εξαθλίωση , την ανεργία. Για να αλωνίζουν ελεύθερα τα μονοπώλια , οδηγούν στην καταστροφή τους μικρομεσαίους αγρότες, τους κτηνοτρόφους , τους αυτοαπασχολούμενους, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Αυτός ο δρόμος ανάπτυξης γεννά την κρίση, δημιουργεί τα χρέη και τα ελλείμματα και στη συνέχεια καλούν το λαό να τα πληρώσει.

Αυτόν το δρόμο ανάπτυξης πρέπει να απορρίψουν οι εργαζόμενοι, δεν τους συμφέρει και χρόνο με το χρόνο θα χειροτερεύει τη ζωή τους.

Υπάρχει και άλλος δρόμος ανάπτυξης, αυτός που θα αξιοποιεί τον πλούτο που παράγει η εργατική τάξη και τα άλλα λαϊκά στρώματα , για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και όχι τα κέρδη μιας μειοψηφίας καπιταλιστών. Με πανεθνικό κεντρικό σχεδιασμό, με λαϊκό έλεγχο , με τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής να είναι λαϊκή περιουσία , θα αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες της χώρας προς όφελος των εργαζομένων.




Καλούμε τους εργαζόμενους του Έβρου να μην γίνουν χειροκροτητές ανούσιων εκδηλώσεων. Δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα από αυτές.
Να αξιοποιήσουν τις ερχόμενες Περιφερειακές και Δημοτικές εκλογές και να στείλουν μήνυμα καταδίκης της κυρίαρχης πολιτικής και του μνημονίου καταψηφίζοντας τα ψηφοδέλτια που θα συγκροτήσουν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ
Να υπερψηφίσουν τα ψηφοδέλτια της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ για να εκλεγούν αγωνιστές που θα συγκρουστούν με τις αντιλαϊκές πολιτικές τους. Για να διευκολυνθεί ο δρόμος της λαϊκής αντεπίθεσης.

9-9-2010

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Έκτακτη συνέντευξη τύπου για τις δίκες των μαθητών

ΚΚΕ - ΑΧΤΙΔΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΒΡΟΥ
ΚΝΕ - ΤΟΜΕΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΒΡΟΥ


Δελτίο Τύπου

Έκτακτη συνέντευξη τύπου για τις διώξεις των μαθητών


Η Αχτιδική Επιτροπή Β. Έβρου του ΚΚΕ
και το Τομεακό Συμβούλιο Β. Έβρου της ΚΝΕ
επειδή θεωρούν μείζον το ζήτημα της δίωξης 100 και πλέον ανήλικων μαθητριών και μαθητών των σχολείων της Ορεστιάδας και της Βύσσας,


Θα δώσουν συνέντευξη τύπου
τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.30
στο Γραφείο του Κόμματος ( Ηρακλέους 5 ) στην Ορεστιάδα.

4/9/2010