ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
« ΘΡΑΚΩΝ » YTONG
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Καταγγέλλουμε στους εργαζόμενους της περιοχής μας την απόφαση της Διοίκησης της Εταιρείας των εργοστασίων «YTONG» και «ΘΡΑΚΩΝ», να προχωρήσει , με πρόσχημα τη κρίση , σε άλλες 8 απολύσεις συναδέλφων μας, αξιοποιώντας φυσικά την αντεργατική νομοθεσία που υπάρχει και αφού πρώτα δεν κατάφερε να μας πείσει να εργαζόμαστε με μερική απασχόληση και μισό μισθό.
Και βέβαια κανένας δεν πρέπει να ξεχνά ότι την επένδυση της Εταιρείας αυτής την πλήρωσαν οι έλληνες εργαζόμενοι γιατί η Εταιρεία χρηματοδοτήθηκε πλουσιοπάροχα κάνοντας χρήση των αναπτυξιακών νόμων. Χρηματοδοτήθηκε ακόμα πολλές φορές για την βελτίωση του εξοπλισμού της και ακόμα έτυχε πολλαπλών διευκολύνσεων από τοπικούς φορείς (Νομαρχία , Δήμους κλπ ) . Η κερδοφορία της όλα τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ μεγάλη και τώρα χωρίς κανένα δισταγμό έρχεται και στέλνει στην αγχόνη της ανεργίας εργαζόμενους με πολλές οικογενειακές υποχρεώσεις , εργαζόμενους που με τον ιδρώτα τους έστησαν και λειτούργησαν αυτά τα εργοστάσια , δουλεύοντας σκληρά νύχτα και μέρα.
Μπροστά σ’ αυτές τις δραματικές εξελίξεις, ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ , να αντιδράσουμε, και εξαγγείλαμε απεργιακές κινητοποιήσεις ( επαναλαμβανόμενες 48ωρες ) που θα αρχίσουν
την Πέμπτη 29/10/2009 το πρωί
και με κύριο αίτημα
ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Ζητούμε τη συμπαράσταση όλων των φορέων και όλων των εργαζομένων της περιοχής μας. Τους καλούμε να σταθούν στο πλευρό μας , να κάνουν δική τους υπόθεση των αγώνα μας και να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους με κάθε πρόσφορο τρόπο
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τα Διοικητικά Συμβούλια των Σωματείων
Οκτώβριος 2009
Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009
ΠΑΜΕ
Στην YTOG (Ορεστιάδα)
απειλούν τους εργαζόμενους για να αποδεχτούν την μερική απασχόληση
Η Γραμματεία Βορείου Έβρου του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου καταγγέλλει στους εργαζόμενους της περιοχής μας την αντεργατική συμπεριφορά της Διοίκησης της εταιρείας YTOG, που τους τελευταίους μήνες με πρόσχημα την κρίση και αξιοποιώντας το αντεργατικό νομικό οπλοστάσιο που διαμόρφωσαν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ επιχειρεί πιεστικά να εξασφαλίσει την πλούσια κερδοφορία της φορτώνοντας τα βάρη αποκλειστικά στους εργαζόμενους.
Με πρόσχημα την κρίση και αφού πρώτα απέλυσε 13 εργαζόμενους ,πετώντας τους κυριολεκτικά στον καιάδα της ανεργίας, τώρα πιέζει ασφυκτικά τους εναπομείναντες να αποδεχτούν την μερική απασχόληση εργαζόμενοι τις μισές μέρες του μήνα και παίρνοντας φυσικά το μισό μισθό.
Η εταιρεία YTOG αφού χρηματοδοτήθηκε πλουσιοπάροχα με πολλά εκατομμύρια Ευρώ από τον ελληνικό λαό και έτυχε πολλών διευκολύνσεων από τη Νομαρχία και τους Δήμους της περιοχής μας, μπροστά στον κίνδυνο μείωσης των κερδών της, προσφέρει την ανεργία και τη μερική απασχόληση σ’ αυτούς που με τον ιδρώτα τους έστησαν αυτήν την βιομηχανία .
Γι’ αυτές τις αρνητικές για τους εργαζόμενους εξελίξεις μεγάλες είναι οι ευθύνες των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ, γιατί αυτές είναι που ψήφισαν τους αντεργατικούς νόμους που διευκολύνουν την επίθεση των εργοδοτών σε βάρος των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Με όπλο τους την τρομοκρατία της απόλυσης και της ανεργίας , παραβιάζουν μια σειρά από τα δικαιώματα των εργαζομένων. Επιβάλλουν την μερική απασχόληση ,παραβιάζουν το ωράριο, καθυστερούν την πληρωμή των εργαζομένων για πολλούς μήνες , παραβιάζουν το δικαίωμα των αδειών.
Το ΠΑΜΕ καλεί τους εργαζόμενους στην YTOG, να μην αποδεχτούν μοιρολατρικά αυτήν την κατάσταση. Να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα και με το κεφάλι ψηλά να βγούν στους δρόμους του αγώνα, Μια είναι η απάντηση στην τρομοκρατία της εργοδοσίας Ο ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Την κρίση να πληρώσουν αυτοί που το προηγούμενο διάστημα συσσώρευσαν τεράστια κέρδη και όχι οι εργαζόμενοι.
Το ΠΑΜΕ καλεί όλους τους μαζικούς φορείς της περιοχής μας να σταθούν στο πλευρό των εργαζομένων της YTOG και να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους με κάθε πρόσφορο τρόπο. Να δυναμώσουν τον αγώνα
και να διεκδικήσουν:
• Την επαναπρόσληψη των απολυμένων .
• Πλήρη και σταθερή δουλειά για όλους.
• Νομοθετική κατοχύρωση του 35ωρου, 7ωρου, 5ήμερου με πλήρη ένσημα.
• Την απαγόρευση με νόμο όλων των μορφών μερικής απασχόλησης
• Ουσιαστική αύξηση των μισθών και των συντάξεων με κατώτερο μισθό 1400 ευρώ, και κατώτερη σύνταξη 1120 ευρώ
• Μέτρα για την προστασία των ανέργων ,των συνταξιοδοτικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
• Άλλο δρόμο ανάπτυξης όπου τα μέσα παραγωγής θα ανήκουν στο κοινωνικό σύνολο και θα υπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.
20/10/2009
Στην YTOG (Ορεστιάδα)
απειλούν τους εργαζόμενους για να αποδεχτούν την μερική απασχόληση
Η Γραμματεία Βορείου Έβρου του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου καταγγέλλει στους εργαζόμενους της περιοχής μας την αντεργατική συμπεριφορά της Διοίκησης της εταιρείας YTOG, που τους τελευταίους μήνες με πρόσχημα την κρίση και αξιοποιώντας το αντεργατικό νομικό οπλοστάσιο που διαμόρφωσαν το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ επιχειρεί πιεστικά να εξασφαλίσει την πλούσια κερδοφορία της φορτώνοντας τα βάρη αποκλειστικά στους εργαζόμενους.
Με πρόσχημα την κρίση και αφού πρώτα απέλυσε 13 εργαζόμενους ,πετώντας τους κυριολεκτικά στον καιάδα της ανεργίας, τώρα πιέζει ασφυκτικά τους εναπομείναντες να αποδεχτούν την μερική απασχόληση εργαζόμενοι τις μισές μέρες του μήνα και παίρνοντας φυσικά το μισό μισθό.
Η εταιρεία YTOG αφού χρηματοδοτήθηκε πλουσιοπάροχα με πολλά εκατομμύρια Ευρώ από τον ελληνικό λαό και έτυχε πολλών διευκολύνσεων από τη Νομαρχία και τους Δήμους της περιοχής μας, μπροστά στον κίνδυνο μείωσης των κερδών της, προσφέρει την ανεργία και τη μερική απασχόληση σ’ αυτούς που με τον ιδρώτα τους έστησαν αυτήν την βιομηχανία .
Γι’ αυτές τις αρνητικές για τους εργαζόμενους εξελίξεις μεγάλες είναι οι ευθύνες των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ, γιατί αυτές είναι που ψήφισαν τους αντεργατικούς νόμους που διευκολύνουν την επίθεση των εργοδοτών σε βάρος των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Με όπλο τους την τρομοκρατία της απόλυσης και της ανεργίας , παραβιάζουν μια σειρά από τα δικαιώματα των εργαζομένων. Επιβάλλουν την μερική απασχόληση ,παραβιάζουν το ωράριο, καθυστερούν την πληρωμή των εργαζομένων για πολλούς μήνες , παραβιάζουν το δικαίωμα των αδειών.
Το ΠΑΜΕ καλεί τους εργαζόμενους στην YTOG, να μην αποδεχτούν μοιρολατρικά αυτήν την κατάσταση. Να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα και με το κεφάλι ψηλά να βγούν στους δρόμους του αγώνα, Μια είναι η απάντηση στην τρομοκρατία της εργοδοσίας Ο ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
Την κρίση να πληρώσουν αυτοί που το προηγούμενο διάστημα συσσώρευσαν τεράστια κέρδη και όχι οι εργαζόμενοι.
Το ΠΑΜΕ καλεί όλους τους μαζικούς φορείς της περιοχής μας να σταθούν στο πλευρό των εργαζομένων της YTOG και να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους με κάθε πρόσφορο τρόπο. Να δυναμώσουν τον αγώνα
και να διεκδικήσουν:
• Την επαναπρόσληψη των απολυμένων .
• Πλήρη και σταθερή δουλειά για όλους.
• Νομοθετική κατοχύρωση του 35ωρου, 7ωρου, 5ήμερου με πλήρη ένσημα.
• Την απαγόρευση με νόμο όλων των μορφών μερικής απασχόλησης
• Ουσιαστική αύξηση των μισθών και των συντάξεων με κατώτερο μισθό 1400 ευρώ, και κατώτερη σύνταξη 1120 ευρώ
• Μέτρα για την προστασία των ανέργων ,των συνταξιοδοτικών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων.
• Άλλο δρόμο ανάπτυξης όπου τα μέσα παραγωγής θα ανήκουν στο κοινωνικό σύνολο και θα υπηρετούν τις ανάγκες των εργαζομένων.
20/10/2009
ΚΚΕ
Νομαρχιακή Επιτροπή Έβρου
Πλήγμα για τους αγρότες και την τοπική οικονομία
οι εξευτελιστικές τιμές στα σιτηρά , το καλαμπόκι και το βαμβάκι
Η χειρότερη χρονιά, στις τελευταίες δεκαετίες, είναι η φετινή για τους μικρομεσαίους γεωργοκτηνοτρόφους. Οι εξευτελιστικές τιμές που παραδίδουν τα προϊόντα τους, σε συνδυασμό με τις συνεχιζόμενες περικοπές των επιδοτήσεων και την αλματώδη άνοδο του κόστους παραγωγής, έφεραν νέα δραστική μείωση του αγροτικού εισοδήματος. Αν σ’ όλα αυτά προστεθεί και η γενικότερη ακρίβεια που βαρύνει και την αγροτική οικογένεια, με τις συνεχείς ανατιμήσεις στα τρόφιμα, στα ρούχα, στα φάρμακα, στα πετρέλαια στους λογαριασμούς (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΝΕΡΟ κλπ) στα δημοτικά τέλη και στα διαρκώς αυξανόμενα έξοδα που συνεπάγεται η εμπορευματοποίηση της Παιδείας, της Υγείας, της Πρόνοιας, του Πολιτισμού , του Αθλητισμού, γίνεται φανερό ότι η κατάσταση που βιώνουν οι μικρομεσαίοι αγρότες είναι τραγική.
Ιδιαίτερα οι φετινές εξευτελιστικές τιμές στα σιτηρά , το καλαμπόκι , το βαμβάκι, τα σπαράγγια καθώς και οι χαμηλές τιμές που εισπράττουν οι κτηνοτρόφοι στο γάλα και το κρέας, είναι ίσως η σοβαρότερη αρνητική εξέλιξη στην περιοχή μας τη φετινή περιόδου. Από τη μια απειλούνται με χρεοκοπία εκατοντάδες αγροτικά νοικοκυριά και από την άλλη φέρνουν τη «βαρυχειμωνιά» στην τοπική οικονομία στερώντας την από αρκετά εκατομμύρια ευρώ.
Τα στοιχεία για τις τιμές παραγωγού είναι αποκαλυπτικά. Το καλαμπόκι πουλιέται φέτος 10 λεπτά το κιλό, όταν πρόπερσι η τιμή εκκίνησης ήταν 25 λεπτά. Στα ίδια ποσοστά κινείται η μείωση της τιμής στα σιτηρά. Φτηνότερα από πέρσι θα πουληθεί το βαμβάκι και εξευτελιστικές παραμένουν οι τιμές στο γάλα και το κρέας. Την ίδια ώρα που η ακρίβεια στα καλλιεργητικά εφόδια ανεβάζουν συνεχώς το κόστος παραγωγής
Η αιτία για τη βαριά επιδείνωση των αγροτικών προβλημάτων είναι γνωστή . Βρίσκεται στην Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) που με ευλάβεια εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ . Αυτή η πολιτική της «ελεύθερης αγοράς» και του «ανταγωνισμού» παρέδωσε τους αγρότες στα «νύχια» των εμποροβιομηχάνων και των πολυεθνικών που κερδοσκοπούν σε βάρος τους και θησαυρίζουν από τον ιδρώτα τους. Αυτή η πολιτική έχει οδηγήσει στον Καιάδα του ξεκληρίσματος εκατοντάδες χιλιάδες μικροκαλλιεργητές, για να συγκεντρωθεί η γη και η παραγωγή στα χέρια λίγων μεγαλοαγροτών και αγροτοβιομηχάνων.
Και τα χειρότερα έρχονται με τον λεγόμενο «έλεγχο υγείας» της νέας ΚΑΠ και τα αντιαγροτικά μέτρα που προωθούνται .
Το ΚΚΕ καλεί τους αγρότες να μην σκύψουν το κεφάλι . Άμεσα να διεκδικήσουν μαζί με τις αποζημιώσεις που θα καλύπτουν τουλάχιστον το κόστος παραγωγής για κάθε προϊόν.
---Πάλη ενάντια στην ΚΑΠ και στα νέα χειρότερα μέτρα του «ελέγχου υγείας» που θα φέρουν νέα φτώχεια και ξεκλήρισμα αγροτών, μείωση παραγωγής, αύξηση των εισαγωγών και συγκέντρωση γης και παραγωγής στους λίγους . Εγγυημένες τιμές που θα ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής και θα διασφαλίζουν εισόδημα επιβίωσης στους μικρούς αγρότες.
--- Σύνδεση των επιδοτήσεων με την παραγωγή, τιμαριθμική αναπροσαρμογή τους και κατάργηση όλων των «νόμιμων» και «παράνομων» παρακρατήσεων (ΟΣΔΕ).
--- Πάγωμα των αγροτικών χρεών στους μικρούς και φτωχομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους για τρία χρόνια με παραγραφή των πανωτοκίων. Άμεσο σταμάτημα των πλειστηριασμών και του ξεπουλήματος των συνεταιριστικών εταιρειών της ΑΤΕ στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
--- Άμεσος διπλασιασμός της προνοιακής αγροτικής σύνταξης και μείωση των ορίων συνταξιοδότησης στα 60 χρόνια για τους αγρότες και τα 55 για τις αγρότισσες.
--- Μείωση του κόστους παραγωγής, κατάργηση του ΦΠΑ σε αγροτικά εφόδια και μηχανήματα, των φόρων στο πετρέλαιο κίνησης των αγροτών, μείωση των επιτοκίων της ΑΤΕ, επιδότηση βασικών αγροτικών εφοδίων όπως λιπασμάτων, μηχανημάτων, φυτοφαρμάκων, ζωοτροφών κλπ.
--- Κατάργηση των άμεσων και έμμεσων περιορισμών της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Αύξηση της παραγωγικότητας της αγροτικής παραγωγής με εκτέλεση έργων υποδομής, ιδιαίτερα στην κτηνοτροφία. Προστασία της ντόπιας παραγωγής από ομοειδή εισαγόμενα, εξυπηρετώντας την διατροφική αυτάρκεια.
--- Δωρεάν επιστημονική και τεχνική στήριξη από το κράτος σε όλους τους μικρομεσαίους αγρότες, κτηνοτρόφους και ψαράδες.
--- Πλήρης ασφάλιση της αγροτικής παραγωγής και του αγροτικού κεφαλαίου από όλους τους φυσικούς κινδύνους με αποκλειστικά δημόσιο ΕΛΓΑ που θα επιχορηγείται από το κράτος και άμεση αντιμετώπιση των χρεών του.
--- Διαμόρφωση προνομιακών στεγαστικών προγραμμάτων για τους νέους αγρότες – κτηνοτρόφους. Αναβάθμιση των κοινωνικών συνθηκών ζωής στην ύπαιθρο με δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες Υγείας Παιδείας, Αθλητισμού και πολιτιστικών κέντρων.
18/10/2009
Νομαρχιακή Επιτροπή Έβρου
Πλήγμα για τους αγρότες και την τοπική οικονομία
οι εξευτελιστικές τιμές στα σιτηρά , το καλαμπόκι και το βαμβάκι
Η χειρότερη χρονιά, στις τελευταίες δεκαετίες, είναι η φετινή για τους μικρομεσαίους γεωργοκτηνοτρόφους. Οι εξευτελιστικές τιμές που παραδίδουν τα προϊόντα τους, σε συνδυασμό με τις συνεχιζόμενες περικοπές των επιδοτήσεων και την αλματώδη άνοδο του κόστους παραγωγής, έφεραν νέα δραστική μείωση του αγροτικού εισοδήματος. Αν σ’ όλα αυτά προστεθεί και η γενικότερη ακρίβεια που βαρύνει και την αγροτική οικογένεια, με τις συνεχείς ανατιμήσεις στα τρόφιμα, στα ρούχα, στα φάρμακα, στα πετρέλαια στους λογαριασμούς (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΝΕΡΟ κλπ) στα δημοτικά τέλη και στα διαρκώς αυξανόμενα έξοδα που συνεπάγεται η εμπορευματοποίηση της Παιδείας, της Υγείας, της Πρόνοιας, του Πολιτισμού , του Αθλητισμού, γίνεται φανερό ότι η κατάσταση που βιώνουν οι μικρομεσαίοι αγρότες είναι τραγική.
Ιδιαίτερα οι φετινές εξευτελιστικές τιμές στα σιτηρά , το καλαμπόκι , το βαμβάκι, τα σπαράγγια καθώς και οι χαμηλές τιμές που εισπράττουν οι κτηνοτρόφοι στο γάλα και το κρέας, είναι ίσως η σοβαρότερη αρνητική εξέλιξη στην περιοχή μας τη φετινή περιόδου. Από τη μια απειλούνται με χρεοκοπία εκατοντάδες αγροτικά νοικοκυριά και από την άλλη φέρνουν τη «βαρυχειμωνιά» στην τοπική οικονομία στερώντας την από αρκετά εκατομμύρια ευρώ.
Τα στοιχεία για τις τιμές παραγωγού είναι αποκαλυπτικά. Το καλαμπόκι πουλιέται φέτος 10 λεπτά το κιλό, όταν πρόπερσι η τιμή εκκίνησης ήταν 25 λεπτά. Στα ίδια ποσοστά κινείται η μείωση της τιμής στα σιτηρά. Φτηνότερα από πέρσι θα πουληθεί το βαμβάκι και εξευτελιστικές παραμένουν οι τιμές στο γάλα και το κρέας. Την ίδια ώρα που η ακρίβεια στα καλλιεργητικά εφόδια ανεβάζουν συνεχώς το κόστος παραγωγής
Η αιτία για τη βαριά επιδείνωση των αγροτικών προβλημάτων είναι γνωστή . Βρίσκεται στην Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) που με ευλάβεια εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ . Αυτή η πολιτική της «ελεύθερης αγοράς» και του «ανταγωνισμού» παρέδωσε τους αγρότες στα «νύχια» των εμποροβιομηχάνων και των πολυεθνικών που κερδοσκοπούν σε βάρος τους και θησαυρίζουν από τον ιδρώτα τους. Αυτή η πολιτική έχει οδηγήσει στον Καιάδα του ξεκληρίσματος εκατοντάδες χιλιάδες μικροκαλλιεργητές, για να συγκεντρωθεί η γη και η παραγωγή στα χέρια λίγων μεγαλοαγροτών και αγροτοβιομηχάνων.
Και τα χειρότερα έρχονται με τον λεγόμενο «έλεγχο υγείας» της νέας ΚΑΠ και τα αντιαγροτικά μέτρα που προωθούνται .
Το ΚΚΕ καλεί τους αγρότες να μην σκύψουν το κεφάλι . Άμεσα να διεκδικήσουν μαζί με τις αποζημιώσεις που θα καλύπτουν τουλάχιστον το κόστος παραγωγής για κάθε προϊόν.
---Πάλη ενάντια στην ΚΑΠ και στα νέα χειρότερα μέτρα του «ελέγχου υγείας» που θα φέρουν νέα φτώχεια και ξεκλήρισμα αγροτών, μείωση παραγωγής, αύξηση των εισαγωγών και συγκέντρωση γης και παραγωγής στους λίγους . Εγγυημένες τιμές που θα ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής και θα διασφαλίζουν εισόδημα επιβίωσης στους μικρούς αγρότες.
--- Σύνδεση των επιδοτήσεων με την παραγωγή, τιμαριθμική αναπροσαρμογή τους και κατάργηση όλων των «νόμιμων» και «παράνομων» παρακρατήσεων (ΟΣΔΕ).
--- Πάγωμα των αγροτικών χρεών στους μικρούς και φτωχομεσαίους αγροτοκτηνοτρόφους για τρία χρόνια με παραγραφή των πανωτοκίων. Άμεσο σταμάτημα των πλειστηριασμών και του ξεπουλήματος των συνεταιριστικών εταιρειών της ΑΤΕ στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
--- Άμεσος διπλασιασμός της προνοιακής αγροτικής σύνταξης και μείωση των ορίων συνταξιοδότησης στα 60 χρόνια για τους αγρότες και τα 55 για τις αγρότισσες.
--- Μείωση του κόστους παραγωγής, κατάργηση του ΦΠΑ σε αγροτικά εφόδια και μηχανήματα, των φόρων στο πετρέλαιο κίνησης των αγροτών, μείωση των επιτοκίων της ΑΤΕ, επιδότηση βασικών αγροτικών εφοδίων όπως λιπασμάτων, μηχανημάτων, φυτοφαρμάκων, ζωοτροφών κλπ.
--- Κατάργηση των άμεσων και έμμεσων περιορισμών της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Αύξηση της παραγωγικότητας της αγροτικής παραγωγής με εκτέλεση έργων υποδομής, ιδιαίτερα στην κτηνοτροφία. Προστασία της ντόπιας παραγωγής από ομοειδή εισαγόμενα, εξυπηρετώντας την διατροφική αυτάρκεια.
--- Δωρεάν επιστημονική και τεχνική στήριξη από το κράτος σε όλους τους μικρομεσαίους αγρότες, κτηνοτρόφους και ψαράδες.
--- Πλήρης ασφάλιση της αγροτικής παραγωγής και του αγροτικού κεφαλαίου από όλους τους φυσικούς κινδύνους με αποκλειστικά δημόσιο ΕΛΓΑ που θα επιχορηγείται από το κράτος και άμεση αντιμετώπιση των χρεών του.
--- Διαμόρφωση προνομιακών στεγαστικών προγραμμάτων για τους νέους αγρότες – κτηνοτρόφους. Αναβάθμιση των κοινωνικών συνθηκών ζωής στην ύπαιθρο με δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες Υγείας Παιδείας, Αθλητισμού και πολιτιστικών κέντρων.
18/10/2009
Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΒΡΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ Ν. ΈΒΡΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ
Την Παρασκευή 11 Σεπτέμβρη στις εκδηλώσεις του 35ου Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή, η Κ.Ο. Έβρου του ΚΚΕ παρουσίασε το ψηφοδέλτιο του Κόμματος για το Νομό Έβρου.
Στην παρουσίαση του ψηφοδελτίου, ο Γραμματέας της Ν.Ε. Έβρου του ΚΚΕ, Κουκοράβας Δαμιανός τόνισε:
Εκ μέρους της Ν.Ε. Έβρου του Κ.Κ.Ε. απευθυνόμαστε σε όλους τους κομμουνιστές και τις κομμουνίστριες, τα μέλη της ΚΝΕ, τους φίλους και οπαδούς του Κόμματος, να δώσουν τη μάχη των εκλογών με αυταπάρνηση και αυξημένη απαιτητικότητα.
Νέες δυνάμεις να συστρατευθούν για την ανάδειξη πλατιά των δυο δρόμων ανάπτυξης, ο ένας που καθορίζεται από τα συμφέροντα του κεφαλαίου και των μονοπωλιακών συγκροτημάτων του και ο άλλος από τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Είναι ανάγκη να υποστούν σοβαρό πλήγμα τα κόμματα που πασχίζουν για τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας και των μονοπωλίων.
Στις εκλογές της 4ης Οκτώβρη κρίνεται κατά πόσο ο λαός με την ψήφο του θα έχει καταφέρει ένα καίριο πλήγμα στο δικομματισμό και τη στρατηγική του, μειώνοντας έτσι την ικανότητά του να προωθεί απρόσκοπτα την αντιλαϊκή πολιτική του.
Κρίνεται ακόμα το κατά πόσο την επόμενη μέρα των εκλογών θα έχει το εργατικό λαϊκό κίνημα ένα ακόμα πιο ισχυρό ΚΚΕ στο πλευρό του.
Άνθρωπο τον άνθρωπο, στη δουλειά, στη γειτονιά, στο μαγαζί, στο χωράφι, στην πόλη και στο χωριό, δίνουμε τον όμορφο αγώνα με τις θέσεις και το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στο χέρι.
Μέλη, φίλοι, οπαδοί του Κόμματος και της ΚΝΕ, άνθρωποι των λαϊκών στρωμάτων που ακόμα και αν δε συμφωνούν σε όλα με το ΚΚΕ, αναγνωρίζουν τη συνέπεια, την ακεραιότητα και τη σταθερότητά του. Αναγνωρίζουν ότι δυνατό ΚΚΕ σημαίνει πρώτα και κύρια ισχυρό λαϊκό κίνημα, ικανό να βάζει εμπόδια στα χειρότερα, να αποσπά κατακτήσεις, να ανοίγει δρόμους.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες , σύντροφοι και συντρόφισσες, σας παρουσιάζω τους υποψήφιους του ψηφοδελτίου του ΚΚΕ για τον Νομό Έβρου.
Βλισίδης Ανέστης : Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης, Φυσικός. Κατάγετε από την Αλεξανδρούπολη. Διατέλεσε για πολλά χρόνια μέλος του ΔΣ της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου. Το 1994 και το 1998 ήταν υποψήφιος Δήμαρχος με το ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας. Είναι εκλεγμένος στην Εκτελεστική Γραμματεία του Νομαρχιακού Τμήματος Έβρου της ΑΔΕΔΥ.
Γκατζίδης Σταμάτης : Εκπαιδευτικός, κατάγεται από την Κορνοφωλιά Σουφλίου. Ανέπτυξε πλούσια πολιτική και συνδικαλιστική δράση στον βόρειο Έβρο. Επί σειρά ετών, ήταν εκλεγμένος στο ΔΣ του Διδασκαλικού Συλλόγου Ορεστιάδας.
Δραμανίδου Νίκη : Καθηγήτρια Μέσης Εκπαίδευσης, Φιλόλογος, Μέλος του ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Έβρου. Κατάγεται από την Αλε/πολη. Γνωστή για τους αγώνες της στο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών, υποψήφια στις Δημοτικές Εκλογές με το ψηφοδέλτιο της ΔΗΔΑΣ το 2002 και το 2006.
Κοντογιαννίδης Χρήστος : Εργάτης, κατάγεται από τις Φέρες. Διετέλεσε πρόεδρος του εργοστασιακού σωματείου της ΑΝΚΕΡ με πολύμηνες απεργίες και αγώνες. Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ του σωματείου εμποροϋπαλλήλων - Ιδιωτικών υπαλλήλων Αλεξ/πολης – Φερών – Σουφλίου ‘’Η Ενότητα’’. Διετέλεσε μέλος του ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Έβρου.
Μαργαριτίδης Ιωάννης : Αγρότης με καταγωγή από την Βύσσα. Πρωτοπόρος στο αγροτοσυνδικαλιστικό κίνημα, στα μπλόκα των αγροτών Πρόεδρος του αγροτικού συλλόγου Βύσσας και μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Αγροτικού Συλλόγων Έβρου ‘’Η Ενότητα’’.
Τρέλλη Φανή : Ιδιωτική Υπάλληλος, κατάγεται από την Ελιά και κατοικεί στην Αλεξ/πολη. Από νεαρή ηλικία εντάχθηκε στις γραμμές του ταξικού εργατο-συνδικαλιστικού κινήματος, στο σωματείο του ΟΤΤΟ Έβρος. Σήμερα είναι πρόεδρος του σωματείου εμποροϋπαλλήλων - Ιδιωτικών υπαλλήλων Αλεξ/πολης – Φερών – Σουφλίου και μέλος της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Έβρου.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες , σύντροφοι και συντρόφισσες,
Στις εκλογές στις 4 Οκτώβρη να καταδικαστεί αποφασιστικά η πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με ψήφο μαζικά στο ΚΚΕ για την συσπείρωση, τη λαϊκή συμμαχία, την αποτελεσματικότερη πάλη του λαού.
Ψήφος στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ανοχή και ψήφος στα αναχώματα είναι ψήφος με το κεφάλι κάτω, είναι μοιραία ψήφος που έχει τίμημα την επιδείνωση των λαϊκών προβλημάτων, την υπονόμευση του μέλλοντος του λαού και της νεολαίας.
Στην κάλπη με το κεφάλι ψηλά σημαίνει ψήφος στο ΚΚΕ ανεξάρτητα αν υπάρχει συμφωνία σε όλα.
Δυνατό ΚΚΕ , Δυνατός λαός.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ Ν. ΈΒΡΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ
Την Παρασκευή 11 Σεπτέμβρη στις εκδηλώσεις του 35ου Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή, η Κ.Ο. Έβρου του ΚΚΕ παρουσίασε το ψηφοδέλτιο του Κόμματος για το Νομό Έβρου.
Στην παρουσίαση του ψηφοδελτίου, ο Γραμματέας της Ν.Ε. Έβρου του ΚΚΕ, Κουκοράβας Δαμιανός τόνισε:
Εκ μέρους της Ν.Ε. Έβρου του Κ.Κ.Ε. απευθυνόμαστε σε όλους τους κομμουνιστές και τις κομμουνίστριες, τα μέλη της ΚΝΕ, τους φίλους και οπαδούς του Κόμματος, να δώσουν τη μάχη των εκλογών με αυταπάρνηση και αυξημένη απαιτητικότητα.
Νέες δυνάμεις να συστρατευθούν για την ανάδειξη πλατιά των δυο δρόμων ανάπτυξης, ο ένας που καθορίζεται από τα συμφέροντα του κεφαλαίου και των μονοπωλιακών συγκροτημάτων του και ο άλλος από τα συμφέροντα των εργαζομένων.
Είναι ανάγκη να υποστούν σοβαρό πλήγμα τα κόμματα που πασχίζουν για τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας και των μονοπωλίων.
Στις εκλογές της 4ης Οκτώβρη κρίνεται κατά πόσο ο λαός με την ψήφο του θα έχει καταφέρει ένα καίριο πλήγμα στο δικομματισμό και τη στρατηγική του, μειώνοντας έτσι την ικανότητά του να προωθεί απρόσκοπτα την αντιλαϊκή πολιτική του.
Κρίνεται ακόμα το κατά πόσο την επόμενη μέρα των εκλογών θα έχει το εργατικό λαϊκό κίνημα ένα ακόμα πιο ισχυρό ΚΚΕ στο πλευρό του.
Άνθρωπο τον άνθρωπο, στη δουλειά, στη γειτονιά, στο μαγαζί, στο χωράφι, στην πόλη και στο χωριό, δίνουμε τον όμορφο αγώνα με τις θέσεις και το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ στο χέρι.
Μέλη, φίλοι, οπαδοί του Κόμματος και της ΚΝΕ, άνθρωποι των λαϊκών στρωμάτων που ακόμα και αν δε συμφωνούν σε όλα με το ΚΚΕ, αναγνωρίζουν τη συνέπεια, την ακεραιότητα και τη σταθερότητά του. Αναγνωρίζουν ότι δυνατό ΚΚΕ σημαίνει πρώτα και κύρια ισχυρό λαϊκό κίνημα, ικανό να βάζει εμπόδια στα χειρότερα, να αποσπά κατακτήσεις, να ανοίγει δρόμους.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες , σύντροφοι και συντρόφισσες, σας παρουσιάζω τους υποψήφιους του ψηφοδελτίου του ΚΚΕ για τον Νομό Έβρου.
Βλισίδης Ανέστης : Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης, Φυσικός. Κατάγετε από την Αλεξανδρούπολη. Διατέλεσε για πολλά χρόνια μέλος του ΔΣ της Α’ ΕΛΜΕ Έβρου. Το 1994 και το 1998 ήταν υποψήφιος Δήμαρχος με το ψηφοδέλτιο της Δημοτικής Αγωνιστικής Συνεργασίας. Είναι εκλεγμένος στην Εκτελεστική Γραμματεία του Νομαρχιακού Τμήματος Έβρου της ΑΔΕΔΥ.
Γκατζίδης Σταμάτης : Εκπαιδευτικός, κατάγεται από την Κορνοφωλιά Σουφλίου. Ανέπτυξε πλούσια πολιτική και συνδικαλιστική δράση στον βόρειο Έβρο. Επί σειρά ετών, ήταν εκλεγμένος στο ΔΣ του Διδασκαλικού Συλλόγου Ορεστιάδας.
Δραμανίδου Νίκη : Καθηγήτρια Μέσης Εκπαίδευσης, Φιλόλογος, Μέλος του ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Έβρου. Κατάγεται από την Αλε/πολη. Γνωστή για τους αγώνες της στο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών, υποψήφια στις Δημοτικές Εκλογές με το ψηφοδέλτιο της ΔΗΔΑΣ το 2002 και το 2006.
Κοντογιαννίδης Χρήστος : Εργάτης, κατάγεται από τις Φέρες. Διετέλεσε πρόεδρος του εργοστασιακού σωματείου της ΑΝΚΕΡ με πολύμηνες απεργίες και αγώνες. Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ του σωματείου εμποροϋπαλλήλων - Ιδιωτικών υπαλλήλων Αλεξ/πολης – Φερών – Σουφλίου ‘’Η Ενότητα’’. Διετέλεσε μέλος του ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Έβρου.
Μαργαριτίδης Ιωάννης : Αγρότης με καταγωγή από την Βύσσα. Πρωτοπόρος στο αγροτοσυνδικαλιστικό κίνημα, στα μπλόκα των αγροτών Πρόεδρος του αγροτικού συλλόγου Βύσσας και μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Αγροτικού Συλλόγων Έβρου ‘’Η Ενότητα’’.
Τρέλλη Φανή : Ιδιωτική Υπάλληλος, κατάγεται από την Ελιά και κατοικεί στην Αλεξ/πολη. Από νεαρή ηλικία εντάχθηκε στις γραμμές του ταξικού εργατο-συνδικαλιστικού κινήματος, στο σωματείο του ΟΤΤΟ Έβρος. Σήμερα είναι πρόεδρος του σωματείου εμποροϋπαλλήλων - Ιδιωτικών υπαλλήλων Αλεξ/πολης – Φερών – Σουφλίου και μέλος της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Έβρου.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες , σύντροφοι και συντρόφισσες,
Στις εκλογές στις 4 Οκτώβρη να καταδικαστεί αποφασιστικά η πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με ψήφο μαζικά στο ΚΚΕ για την συσπείρωση, τη λαϊκή συμμαχία, την αποτελεσματικότερη πάλη του λαού.
Ψήφος στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ανοχή και ψήφος στα αναχώματα είναι ψήφος με το κεφάλι κάτω, είναι μοιραία ψήφος που έχει τίμημα την επιδείνωση των λαϊκών προβλημάτων, την υπονόμευση του μέλλοντος του λαού και της νεολαίας.
Στην κάλπη με το κεφάλι ψηλά σημαίνει ψήφος στο ΚΚΕ ανεξάρτητα αν υπάρχει συμφωνία σε όλα.
Δυνατό ΚΚΕ , Δυνατός λαός.
Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009
ΚΚΕ
Αχτιδική Επιτροπή Β. Έβρου
ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ
Δελτίο Τύπου
7-9-2009
Θέμα: Περιοδεία στα σχολεία
Στα πλαίσια της προεκλογικής δουλειάς αντιπροσωπεία της Αχτιδικής Επιτροπής Βορείου Έβρου του ΚΚΕ θα περιοδέψει τις πρωινές ώρες της Δευτέρας και της Τρίτης 7 και 8 Σεπτεμβρίου , σε σχολεία της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αχτιδική Επιτροπή Β. Έβρου
ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ
Δελτίο Τύπου
7-9-2009
Θέμα: Περιοδεία στα σχολεία
Στα πλαίσια της προεκλογικής δουλειάς αντιπροσωπεία της Αχτιδικής Επιτροπής Βορείου Έβρου του ΚΚΕ θα περιοδέψει τις πρωινές ώρες της Δευτέρας και της Τρίτης 7 και 8 Σεπτεμβρίου , σε σχολεία της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009
ΚΚΕ
Δελτίο Τύπου
Θέμα: Επίσκεψη κλιμακίου του ΚΚΕ στα Δασαρχεία Σουφλίου και Διδυμοτείχου και
στο κτηνιατρείο της Ορεστιάδας.
Με αφορμή τις πρόσφατες πυρκαγιές που κατέκαψαν την Αττική καθώς και άλλες περιοχές της χώρας, προκαλώντας ανυπολόγιστη οικολογική καταστροφή , κλιμάκιο αποτελούμενο από στελέχη της Κεντρικής Επιτροπής και της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου του ΚΚΕ θα επισκεφθεί την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009 και θα ενημερώσει για τις θέσεις του κόμματος τους εργαζόμενους στα Δασαρχεία του Σουφλίου του Διδυμοτείχου και του κτηνιατρείου Ορεστιάδας
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα έχει ως εξής
Την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου και ώρα 8.30΄ επίσκεψη στο Δασαρχείο Σουφλίου
΄΄ ΄΄ και ώρα 11.00΄ ΄΄ στο ΄΄ Διδ/χου
΄΄ ΄΄ και ώρα 12.30 ΄΄ στο κτηνιατρείο Ορεστιάδας
Σεπτέμβριος 2009
Δελτίο Τύπου
Θέμα: Επίσκεψη κλιμακίου του ΚΚΕ στα Δασαρχεία Σουφλίου και Διδυμοτείχου και
στο κτηνιατρείο της Ορεστιάδας.
Με αφορμή τις πρόσφατες πυρκαγιές που κατέκαψαν την Αττική καθώς και άλλες περιοχές της χώρας, προκαλώντας ανυπολόγιστη οικολογική καταστροφή , κλιμάκιο αποτελούμενο από στελέχη της Κεντρικής Επιτροπής και της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου του ΚΚΕ θα επισκεφθεί την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009 και θα ενημερώσει για τις θέσεις του κόμματος τους εργαζόμενους στα Δασαρχεία του Σουφλίου του Διδυμοτείχου και του κτηνιατρείου Ορεστιάδας
Πιο συγκεκριμένα το πρόγραμμα έχει ως εξής
Την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου και ώρα 8.30΄ επίσκεψη στο Δασαρχείο Σουφλίου
΄΄ ΄΄ και ώρα 11.00΄ ΄΄ στο ΄΄ Διδ/χου
΄΄ ΄΄ και ώρα 12.30 ΄΄ στο κτηνιατρείο Ορεστιάδας
Σεπτέμβριος 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)