Τρίτη 28 Αυγούστου 2012


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε χθες (23/8/2012) την συγκρότηση «επιτροπής εμπειρογνωμόνων» για την προώθηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και συνολικά της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πρέπει να σημάνει συναγερμός! Κανείς εκπαιδευτικός, κανείς γονιός, κανένας μαθητής να μην παραπλανηθεί από τους ελιγμούς της τρικομματικής κυβέρνησης.

Οι επιτροπές αυτές δεν αποτελούν τίποτα άλλο, παρά προσπάθεια να εξασφαλιστεί η συναίνεση στις αποφασισμένες εδώ και χρόνια αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στο χώρο της Παιδείας:

 για την λειτουργία των σχολείων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, που επιβάλλουν ΟΟΣΑ και Ευρωπαϊκή Ένωση, πλουτοκρατία. Δηλαδή, ως «καλό» σχολείο θα αξιολογηθεί αυτό στο οποίο οι γονείς θα πληρώνουν για τις λειτουργίες του, αυτό που θα ψάχνει χορηγούς και θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με την ταξική τους καταγωγή (άλλα θα μαθαίνουν τα παιδιά του λαού και άλλα της πλουτοκρατίας).

 για το τσάκισμα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (απολύσεις, μισθολογική καθήλωση),

Κανένας διάλογος! Καμία διαβούλευση με την κυβέρνηση!

Κανείς εκπαιδευτικός να μην συμπληρώσει το «ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο» στα πλαίσια της δήθεν διαβούλευσης του Υπουργείου.
Είναι ενδεικτικό ότι ο Υπουργός, απαντώντας σε ερώτηση για το εάν η αξιολόγηση θα συνδέεται με το μισθό, τις επιδόσεις των μαθητών (!) και τις απολύσεις δήλωσε ότι «δε μιλάμε για απολύσεις» (στη γνωστή τακτική να βαφτίζεται το κρέας ψάρι και οι απολύσεις εφεδρεία ή προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα), αλλά «η αξιολόγηση αφορά τα πάντα»… και φυσικά και την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών από το σχολικό έτος 2013-2014, αλλά και νέες συγχωνεύσεις σχολείων.

Την ίδια ώρα, τα σχολεία δεν έχουν τα στοιχειώδη χρήματα για την λειτουργία τους, λείπουν εκπαιδευτικοί (μόλις 761 διορισμοί σε δύο χρόνια και πάνω από 10 χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις), η μεταφορά των μαθητών είναι στον αέρα.

Πλουτοκρατία-Κυβέρνηση-Τρόικα, την ίδια ώρα που προωθούν την αξιολόγηση για «να βελτιώσουν το δημόσιο σχολείο», καταδικάζουν έναν ολόκληρο λαό στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, μαθητές εγκαταλείπουν το σχολείο για να εργαστούν, βρίσκονται χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα στο σπίτι, χωρίς φαγητό και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Αξιολόγηση σημαίνει δάσκαλος σκυφτός και αμόρφωτος λαός!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ) στα λόγια αντιδρά στα σχέδια της κυβέρνησης για την προώθηση της «συγκεκριμένης» αξιολόγησης αλλά

την ίδια ώρα σπέρνει αυταπάτες για μια «άλλη, καλή αξιολόγηση», όπως και η ΔΟΕ (τάχα χωρίς απολύσεις και μισθολογική καθήλωση) στα πλαίσια της στρατηγικής της Ε.Ε. και του σχολείου της αγοράς, δηλαδή στα πλαίσια της πολιτικής που υπηρετεί την κερδοφορία του κεφαλαίου και το ξεζούμισμα των εργαζομένων.

Επιπλέον, η πλειοψηφία της ΔΟΕ (ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ) με απόφασή της πάνω στο θέμα της αξιολόγησης προτείνει τρόπους στο Υπουργείο για να γίνει πιο εύκολα αποδεκτή από τους εκπαιδευτικούς!

Επί της ουσίας συμφωνούν με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, συμφωνούν δηλαδή με την στρατηγική της Ε.Ε. για την εκπαίδευση, που περιλαμβάνει και την αξιολόγηση.

Στις αυταπάτες για μια «άλλη, καλή αξιολόγηση», πρωτοστατούν οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ, σε ρόλο αξιωματικής-συμπολίτευσης. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ (Ιούλης 2012), «… το 8ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, μιλούσε για μια άλλη αξιολόγηση, με παιδαγωγική ανατροφοδότηση». Στις 11/7/2012 σε συνάντηση αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ με τον Υπουργό Παιδείας ζήτησαν «να υπάρξει ουσιαστικός διάλογος με όλους τους ενδιαφερόμενους για το θέμα της αξιολόγησης», πρόταση που δεν είχε πρόβλημα να αποδεχτεί και το Υπουργείο!!! Νομιμοποιούν τους ελιγμούς της τρικομματικής κυβέρνησης. Καλλιεργούν αναμονή και ανοχή στα σχέδιά της. Η στάση αυτή είναι δηλητήριο για το λαό.


Καμία αξιολόγηση!
 Καμιά κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών, μαθητών!
 Κανένας διάλογος-απάτη!

 Καλούμε τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους να πάρουν αποφάσεις καταδίκης της αξιολόγησης και πρακτικά μέτρα παρεμπόδισής της.

 Κανείς εκπαιδευτικός να μην συμπληρώσει το «ερωτηματολόγιο».

 Δεν έχουν θέση στο συνδικαλιστικό κίνημα τα στελέχη της εκπαίδευσης που πρωτοστατούν στην προώθηση της αξιολόγησης.


ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ